Konsulent

Hjem » Tjenester » Konsulent

Måten vi gjør det på er å først sette oss inn i hvordan de ansatte hos våre kunder jobber i det daglige, for deretter å gi gode råd rundt teknologi som bør benyttes. For oss er det viktig å effektivisere kundenes ansatte, optimalisere kundenes daglige drift, samt sikre brukere og data med moderne sikkerhetsverktøy. Uten å tilby produkter og tjenester som kundene ikke har behov for.

Kundeutvikler

Vår kundeutvikler setter seg ned sammen med våre kunder for å analysere hvordan de ansatte jobber, og hvordan vi kan bidra til en mer effektiv arbeidsdag for dem. I denne prosessen kan det avdekkes enkle ting som f.eks. hvordan de ansatte kan bruke de verktøyene de allerede har på en bedre og mer effektiv måte, eller mer avanserte ting der vi f.eks. kan automatisere tyngre og mer rutinepregede arbeidsprosesser.

Kundeutvikleren er fristilt fra salgsoppgaver, og har som oppgave å utelukkende bidra til effektivisering og optimalisering for våre kunder. Hvis det underveis i prosessen avdekkes at kunden ønsker å kjøpe noe vil en av våre rådgivere dras inn i kundedialogen.

Rådgiver

Vi har erfarne rådgivere som er spesialister på ulike områder, og som har inngående kunnskaper rundt de produktene og tjenestene vi kan tilby – til hvilke priser. De gir kundene våre gode råd om produkter og tjenester de bør velge ut fra en totalvurdering; og produkter og tjenester de ikke bør velge. Rådgiverne har erfaring fra mange ulike bransjer, og bidrar til at virksomheter uansett størrelse får lavest mulig kostnad på best mulig produkt/tjeneste.

Kunder med behov for opplæring får hjelp av våre rådgivere. Enten gjennomfører de kurs selv, de kan samarbeide med teknikere som har spesialist-kompetanse på spesifikke områder, eller de kan benytte tredjepartsleverandører for å utvikle kundenes ansatte sin kompetanse i den retningen kundene ønsker.

Teknisk bistand

Våre kunder får tilgang til et stort antall ingeniører og sivilingeniører som har erfaring helt tilbake til 1989 da Funn ble etablert. Vi har teknisk kompetanse på alt av utstyr og tjenester som befinner seg mellom fingrene til våre kunders ansatte og det som befinner seg i kundens datarom eller i «skyen».

Uansett hvilken type teknisk bistand du har behov for kan du være trygg på at vi kan hjelpe deg og din virksomhet. Og det kan vi gjøre døgnet rundt, 365 dager i året.

Ønsker du mer informasjon?

Fyll inn kontaktskjemaet eller send meg en e-post så hjelper jeg deg gjerne i gang.

Jack Markus Anthonsen

CISO i Funn

Send epost