Møterom

Hjem » Tjenester » Møterom

Et møterom skal bare fungere når møtet starter. Rommet er «booket» i din kalender, slik at det er ledig når det er din tur. Skjermen på veggen utenfor møteromsdøra viser at rommet er opptatt på det tidspunktet du bruker det. Når du kobler projektoren eller TVen til PCen din vises bildet automatisk. Hvis du bruker lerret rulles det automatisk ned. Høyttalere, mikrofon og kamera bare virker, uavhengig av hvilken programvare du benytter.

Kvaliteten på kameraet og mikrofonen er god, slik at de som ikke kan delta fysisk på møterommet hører godt, og blir hørt, på lik linje med de andre møtedeltakerne. Du er trygg på at møteromsløsningen fungerer uavhengig av om du har en eller hundrevis av virtuelle deltakere. I tillegg har du stabil og rask tilgang til bedriftens lokalnett, og er alltid «online» slik at du kan bruke alle bedriftens skytjenester som normalt.

Stolene på møterommet er gode å sitte på. Møteromsbordet er stort nok, og funksjonelt med tilgang til alle de mest brukte kabeltilkoblingene/portene. Uansett hvilken enhet du benytter kan du koble deg til og få tilfredsstillende lyd og bilde for alle deltakere.

Alle ønsker seg møter uten forsinkelser og forstyrrelser. Spesielt hvis man har kalt inn til møtet og føler seg ansvarlig for at det kan avholdes uten avbrudd. Derfor er det svært viktig å benytte seg av utstyr, programvare og tjenester som fungerer sømløst sammen. Samtidig er det også avgjørende for effektiviteten at deltakerne sitter godt og har tilgang til det de har behov for, slik at de kan konsentrere seg maksimalt om møteinnholdet.

Hvordan kan Funn gi deg tilfredsstillende møterom?

Vi har levert møterom til store og små organisasjoner i flere tiår. Og har opparbeidet oss en solid forståelse av hva som er avgjørende for at de skal fungere optimalt over tid. Med møterom som tjeneste fra oss får du møterom som fungerer, og vi tar ansvar for at alt virker slik det skal. Dere disponerer utstyret, betaler en fastpris pr. mnd., og unngår dermed store investeringer.

Behovet varierer fra virksomhet til virksomhet, og det vil som regel være behov for spesialtilpasninger ut fra spesifikke behov. Vi har likevel satt opp 3 ulike alternativer som kan være utgangspunkt for din virksomhets møterom:

  • Møterom Basis, som er et enkelt møterom for raske presentasjoner. Det inneholder 65″ skjerm, nødvendig veggfeste, montering/kabler, Microsoft Wireless Display, og support. Pris fra kr 1 100,- pr. mnd.
  • Møterom Medium, som også er et enkelt møterom for presentasjoner og videomøter. Med 75″ skjerm, nødvendig veggfeste, Logitech Meetup eller tilsvarende, montering/kabler, og support/drift. Pris fra kr 2 790,- pr. mnd.
  • Møterom Avansert, for de litt større møterommene med behov for flere mikrofoner og mer justering av kamera. Består av 75″ skjerm, nødvendig veggfeste, Logitech Rally bundle med kamera, mikrofon og høyttaler, montering/kabler, Microsoft Wireless Display, og support/drift. Pris fra kr 3 490,- pr. mnd.

Ønsker du mer informasjon?

Fyll inn kontaktskjemaet eller send meg en e-post så hjelper jeg deg gjerne i gang.

Daniel Fjordholm

Senior salgskonsulent i Funn

Send epost